Tulevaisuus tehdään tunturissa - Strategiset valinnat Rukakeskuksella
Rukakeskus Oy, Ahon perheen omistama matkailualan konserni ja Rukan sekä Pyhän liiketoiminnoista vastaava yhtiö, on juuri määritellyt uuden strategiansa vuosille 2025–2030. Strategiaprosessin ytimessä ovat olleet selkeät strategiset valinnat ja tietoiset rajaukset, jotka ohjaavat konsernin tulevaa kasvua, fokusta ja johtamista. Strategian käyttöönotto käynnistyy syksyllä 2025, kun ensimmäinen tertiili (T1) aloittaa uuden johtamismallin ja konkreettisen toimeenpanon.
Webinaarissa keskustelemassa Kai Virtasen kanssa on Rukakeskuksen toimitusjohtaja Antti Kärävä. Yhdessä he avaavat, kuinka strategia rakennettiin vaiheittain mallilla näkemys – ymmärrys – valinnat – toteutus, miten omistajan, hallituksen ja johdon yhteistyö muodostui saumattomaksi strategiaketjuksi, ja miten strategia konkretisoitiin visuaalisiksi tunturikartoiksi ja OKR-pohjaisiksi pelisuunnitelmiksi.
- Miten OHJ-ketju – omistaja, hallitus ja johto – työskentelivät yhdessä strategian määrittelyssä?
- Miksi strategiset valinnat ja rajaukset ovat koko strategiaprosessin tärkein osa?
- Miten tunturikartat ja OKR-malli konkretisoivat valinnat eri kohderyhmille?
- Miten strategia lanseerataan ja otetaan käyttöön tertiilikohtaisesti?
- Mitä perhe- ja kasvuyhtiöt voivat oppia tästä näkemyksellisestä prosessista?
Aika: Tiistai 12.08.2025 klo 09:00–10:00
Paikka: Zoom (linkki toimitetaan ilmoittautuneille)
Keskustelemassa: Antti Kärävä (Rukakeskus Oy) ja Kai Virtanen (Foresight Investments Oy)
Paikka: Zoom (linkki toimitetaan ilmoittautuneille)
Keskustelemassa: Antti Kärävä (Rukakeskus Oy) ja Kai Virtanen (Foresight Investments Oy)
Tilaisuutta ei nauhoiteta – ole mukana livenä!
Lämpimästi tervetuloa!